Rynek Infrastruktury
Zarówno na budowę drugiej jezdni Gorzowa Wielkopolskiego, jak i Międzyrzecza wpłynęło po 19 wniosków. Inwestycjami zainteresowane są między innymi firmy z Turcji, Portugalii, Włoch, Niemiec, Hiszpanii, Czech, Austrii i oczywiście Polski.
Kto chce budować drugą jezdnię obwodnicy Gorzowa?
Drugą nitkę obwodnicy Gorzowa chciałaby budować firma Mapa Insaat Ve Ticaret Anonim Sirket, konsorjcum Mota-Engil, konsorcjum Societa Italiana per Condotte D’Acqua, Vianni Lavori i Inso Sistemi per le Infrastrutture Sociali, konsorcjum Berger Bau, konsorcjum Bunte Polska, Johann Bunte i Mosty-Łódź, konsorcjum Salini, Impregilo i Todini Costruzioni Generali, Dragados, konsorcjum Skanska, konsorcjum Aldesa, Astaldi, konsorcjum OHL i Rubau Polska, Energopol-Szczecin, konsorcjum Budimeksu i Ferrovial Agroman, konsorcjum Itnercor i Erbedim, Mostostal Warszawa, konsorcjum Eurovia Polska i Warbudu, konsorcjum Strabagu i Heilit+Woerner, konsorcjum Porr oraz konsorcjum Bilfinger Infrastructure i Colas Polska.
Zadanie obejmuje budowę prawej jezdni obwodnicy Gorzowa o długości 11,6 km. Obwodnica łączy zrealizowany odcinek drogi S3 Szczecin Gorzów z budowanym odcinkiem z Gorzowa do węzła Międzyrzecz Północ.